0
Κανένα προϊόν στο καλάθι σας.
Κανένα προϊόν στο καλάθι σας.
Τι είναι η ανακύκλωση περιεχομένου στα social media; Ή τι ονομάζουμε evergreen content; Οποιοδήποτε περιεχόμενο το οποίο έχει διαχρονική αξία, λύνει συχνές απορίες και δεν υπάγεται σε trends της εποχής, λέγεται evergreen content και είναι από τις πιο χρήσιμες μορφές περιεχομένου για κάθε social media manager ή content creator.
Πάμε να δούμε όμως πιο αναλυτικά τι εννοούμε με τον όρο ανακύκλωση περιεχομένου. Η ανακύκλωση περιεχομένου στα social media, αρχικά μας εξασφαλίζει μία διαρκή παρουσία καθώς μας βοηθά να μην ξεμένουμε από ιδέες. Το cross-posting όπως θα έχεις ακουστά, δηλαδή για παράδειγμα το να postάρεις ένα video στο tiktok κι έπειτα το ίδιο να το μετατρέπεις σε instagram reel και youtube short είναι ένα απλό και κατανοητό παράδειγμα ανακύκλωσης περιεχομένου.
Αν έπειτα αυτό το video το αναλύσεις λίγο παραπάνω δυνητικά έχεις ένα youtube video, και αν καθαρογράψεις το script του video μπορείς να έχεις και ένα άρθρο για το blog και το newsletter σου. Για παράδειγμα εγώ ετοιμάζω σχετικό video στο tiktok που θα αναφέρεται στο ίδιο θέμα, το οποίο αναλύω εδώ και σκοπεύω τις επόμενες ημέρες να το ανεβάσω και στα υπόλοιπα κανάλια μου.
Με την ανακύκλωση περιεχομένου μπορείς να επεκτείνεις το reach του brand σου, να έχεις διαρκώς κάτι να postάρεις, να προσθέτεις κάθε φορά περισσότερη αξία (value) στο περιεχόμενό σου με επιπλέον πληροφορίες, να υπενθυμίζεις στον κόσμο ότι είσαι γνώστης του αντικειμένου σου και να απαντάς στις πιο συχνές ερωτήσεις πριν ο κόσμος σε ρωτήσει ή ρωτήσει κάποιον ανταγωνιστή.
Μερικοί ακόμη τρόποι που μπορείς να ανακυκλώσεις το περιεχόμενό σου είναι:
Ελπίζω τώρα να λύθηκε κάθε απορία σου σχετικά με τους όρους “ανακύκλωση περιεχομένου” και “evergreen content” και φυσικά -αν δεν το κάνεις ήδη- να αρχίσεις άμεσα να ανακυκλώνεις το περιεχόμενό σου στα διάφορα κανάλια σου!