0
Κανένα προϊόν στο καλάθι σας.
Κανένα προϊόν στο καλάθι σας.
Το influencer marketing είναι ένας ακόμη τομέας του digital marketing, ή μάλλον καλύτερα, ένα ακόμη εργαλείο, που αν χρησιμοποιηθεί σωστά μπορεί να μας αποφέρει σημαντικά αποτελέσματα. Όμως το κλειδί στην όλη υπόθεση είναι η σωστή επιλογή του influencer. Εδώ λοιπόν έρχομαι εγώ με αυτό το σύντομο οδηγό!
Η αλήθεια είναι ότι δε δυσκολεύονται μόνο οι μικρές επιχειρήσεις σε αυτό το κομμάτι. Συχνά βλέπουμε κολοσσούς να επιλέγουν συνεργασίες με influencers κοιτώντας μόνο τον αριθμό των followers και το κατά πόσο είναι αναγνωρίσιμοι! Έννοιες όπως το niche και το community πάνε περίπατο μπροστά σε ένα “μεγάλο” αριθμό followers. Και έβαλα το “μεγάλο” σε εισαγωγικά, διότι συχνά δεν ελέγχουν το ποσοστό των αληθινών followers.
Πριν ξεκινήσεις την οποιαδήποτε επικοινωνία και διαπραγμάτευση, θα πρέπει να γνωρίζεις ξεκάθαρα τους στόχους της επιχείρησής σου. Θέλεις αύξηση brand awareness; Θέλεις περισσότερες πωλήσεις; Θέλεις engagement με το κοινό σου;
Όταν ξέρεις τους στόχους σου, είναι πιο εύκολο να εντοπίσεις ποιος influencer θα μπορέσει να σε βοηθήσει να τους πετύχεις.
Έπειτα, κάνε μία έρευνα για να εντοπίσεις ποιοι influencers έχουν το niche που χρειάζεσαι. Για παράδειγμα, αν ανήκεις στο fashion industry, θα χρειαστείς καταρτισμένους fashion bloggers ή content creators που έχουν χτίσει κοινότητα γύρω από τη μόδα.
Το να συνεργαστείς με influencers που ταιριάζουν απόλυτα με το προϊόν ή την υπηρεσία σου είναι πολύ πιο αποτελεσματικό από το να επιλέξεις έναν influencer με χιλιάδες followers που δεν ενδιαφέρονται για το αντικείμενό σου.
Και τώρα το πιο σημαντικό: αξιολόγησε τους influencers με βάση το πόσο πιστό κοινό έχουν και όχι με βάση απλά τον αριθμό των followers. Το engagement rate, δηλαδή το ποσοστό αλληλεπίδρασης του κοινού, είναι πολύ πιο σημαντικό από το πόσοι τους ακολουθούν.
Ζήτησε από τους υποψήφιους συνεργαζόμενους influencers να σου παρέχουν τα insights του account τους. Τα στατιστικά από ανάλογες εκστρατείες που έχουν κάνει θα σου δώσουν μια καλύτερη εικόνα για την απόδοση τους και το αν αξίζει να επενδύσεις στη συνεργασία.
Να είσαι από την αρχή ξεκάθαρος σχετικά με όσα θέλεις σαν επιχείρηση από τον influencer που θα επιλέξεις. Ποιος είναι ο στόχος της συνεργασίας; Πόσα posts, stories ή videos περιμένεις να δημιουργηθούν; Ποια θα είναι τα deadlines;
Η υπογραφή κάποιου συμφωνητικού μπορεί να σου φαίνεται υπερβολική, αλλά better safe than sorry! Ειδικά αν η συνεργασία περιλαμβάνει μεγάλα ποσά ή ευαίσθητες πληροφορίες, είναι σημαντικό να διασφαλίσεις ότι όλα είναι ξεκάθαρα από την αρχή.
Μόλις επιλέξεις τον influencer που θα συνεργαστείς, φρόντισε να ζητήσεις να μπεις χορηγός στα posts και stories που θα κάνει. Έτσι, θα μπορείς να κάνεις monitor το αποτέλεσμα κάθε ενέργειας.
Η δυνατότητα να κάνεις boost post είναι επίσης σημαντική. Σου επιτρέπει να προωθήσεις το περιεχόμενο του influencer στο σωστό κοινό και να αυξήσεις την απήχηση.
Το influencer marketing μπορεί να φέρει σπουδαία αποτελέσματα όταν γίνεται σωστά. Δεν αρκεί να επιλέξεις κάποιον με πολλούς followers. Χρειάζεται να βρεις τον influencer που ταιριάζει στο brand σου, να θέσεις ξεκάθαρους στόχους και να παρακολουθείς την απόδοση της καμπάνιας.
Σου φάνηκε χρήσιμος αυτός ο σύντομος οδηγός; Κάνε #subscribe στο newsletter μου για να έχεις κάθε εβδομάδα ένα νέο και χρήσιμο άρθρο!
Μέχρι το επόμενο, να είσαι καλά!!!
Η Γεωργία είναι εξαιρετική σε αυτό που κάνει. Έχει πάθος, όρεξη και είναι πάντα ένα βήμα μπροστά σε ότι αφορά τα social media και το digital marketing γενικότερα.
Πάντα θα είναι εκεί για να σε καθοδηγήσει και να λύσει κάθε σου απορία!
Ήταν μία ολοκληρωμένη συμβουλευτική και μου έλυσες κάθε απορία που είχα. Σίγουρα θα ήθελα να τα ξανά πούμε.
© 2023 All Rights Reserved kagiannig.gr | Powered by Project57