0
Κανένα προϊόν στο καλάθι σας.
Κανένα προϊόν στο καλάθι σας.
Το ContentCreation ή αλλιώς η δημιουργία περιεχομένου είναι μια πολυδιάστατη διαδικασία, που αν την αντιληφθούμε σε βάθος και ακολουθήσουμε κάποια απλά αλλά βασικά βήματα μπορούμε να πετύχουμε μια δυναμική digital παρουσία.
Ας αρχίσουμε από τα βασικά. Content creation = δημιουργία περιεχομένου. Ποιου περιεχομένου όμως; Κάθε τι που κοινοποιούμε στα social media accounts της επιχείρησής μας, τα blog posts μας κλπ ανήκουν όλα στο φάσμα του content creation. Η όλη διαδικασία όμως ξεκινάει πολύ πιο πριν, από τον εντοπισμό του θέματος για το οποίο θα γράψουμε, τη μορφή θα δώσουμε στο περιεχόμενο (video, photo, infographic, blog post κλπ) ποιες λέξεις-κλειδιά θα χρησιμοποιήσουμε για το SEO.
Κι αφού βρούμε το θέμα και τον τρόπο με τον οποίο θα το παρουσιάσουμε στο κοινό, πρέπει να σκεφτούμε ποια επιπλέον αξία μπορούμε να προσδώσουμε. Σε κάθε industry υπάρχουν συγκεκριμένα θέματα συζήτησης και σίγουρα κάτι έχει γραφτεί για -σχεδόν- όλα, οπότε γιατί ο αναγνώστης να επιλέξει εμάς; Εδώ εμφανίζεται πάλι η έννοια της “αξίας”, του λεγόμενου value που αναφέρω συχνά στα posts μου. Τι είναι αυτό το κάτι παραπάνω που γνωρίζουμε εμείς για το θέμα; Γιατί είμαστε καλύτεροι; Γιατί να εμπιστευθεί εμάς ο αναγνώστης;
Όταν βάλουμε όλες αυτές τις σκέψεις σε σειρά και φτιάξουμε και το περιεχόμενο, είμαστε έτοιμοι να πατήσουμε “publish” και να το διανέμουμε κατάλληλα σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας μας!
Fun fact: Το 61% των καταναλωτών υποστηρίζει ότι είναι πιο πιθανό να αγοράσει από μια εταιρεία που δημιουργεί CustomContent! (δες ολόκληρη την έρευνα εδώ)