0
No products in the cart.
No products in the cart.
Το influencermarketing είναι ένας ακόμη τομέας του digital marketing, ή μάλλον καλύτερα, ένα ακόμη εργαλείο, που αν χρησιμοποιηθεί σωστά μπορεί να μας αποφέρει σημαντικά αποτελέσματα. Όμως το κλειδί στην όλη υπόθεση είναι η σωστή επιλογή του influencer. Εδώ λοιπόν έρχομαι εγώ με αυτό το σύντομο οδηγό!
Η αλήθεια είναι ότι δε δυσκολεύονται μόνο οι μικρές επιχειρήσεις σε αυτό το κομμάτι. Συχνά βλέπουμε κολοσσούς να επιλέγουν συνεργασίες με influencers κοιτώντας μόνο τον αριθμό των followers και το κατά πόσο είναι αναγνωρίσιμοι! Έννοιες όπως το niche και community πάνε περίπατο μπροστά σε ένα “μεγάλο” αριθμό followers. Και έβαλα το μεγάλο σε εισαγωγικά, διότι συχνά δεν ελέγχουν το ποσοστό των αληθινών followers.
Πάμε λοιπόν να δούμε το σωστό τρόπο να επιλέξουμε τον influencer ο οποίος θα μας φέρει ουσιαστικά αποτελέσματα κι όχι εφήμερους followers από giveaways και shout outs!
Πριν ξεκινήσεις την οποιαδήποτε επικοινωνία και διαπραγμάτευση, θα πρέπει να γνωρίζεις τους στόχους της επιχείρησής σου.
Έπειτα κάνε μία έρευνα για να εντοπίσεις ποιοι #influencers έχουν το #niche που χρειάζεσαι. Για παράδειγμα αν ανήκεις στο fashion industry, θα χρειαστείς καταρτισμένους fashion bloggers.
xn--kxalba2atk inlfuencers με βιάση το πόσο πιστό κοινό έχουν και όχι με βάση απλά τον αριθμό των fol
lowers.xn--jxaobf4de από τους υποψήφιους συνεργαζόμενους influencers να σου παρέχουν τα insights του account τους και στατιστικά από ανάλογες εκστρατείες.Να είσαι σαφής από όσα θέλεις σαν επιχείρηση από τον influencer που θα επιλέξεις. Η υπογραφή κάποιου συμφωνητικού μπορεί να σου φαίνεται υπερβολική, αλλά better safe than sorry!
Μόλις επιλέξεις τον influencer που θα συνεργαστείς, φρόντισε να ζητήσεις να μπεις χορηγός στα posts/stories που θα κάνει, ώστε να μπορείς να κάνεις monitor το αποτέλεσμα κάθε ενέργειας και αν θέλεις να κάνεις ακόμα και #boostpost.
Σου φάνηκε χρήσιμος αυτός ο σύντομος οδηγός; Κάνε #subscribe στο newsletter μου για να έχεις κάθε εβδομάδα ένα ΝΕΟ & ΧΡΗΣΙΜΟ άρθρο!
Μέχρι την επόμενη εβδομάδα, να είσαι καλά!!!