0
Κανένα προϊόν στο καλάθι σας.
Κανένα προϊόν στο καλάθι σας.
Ξέρεις τι είναι το πιο δυνατό “όπλο” που έχεις στα χέρια σου ως επιχείρηση ή δημιουργός περιεχομένου; Το User-Generated Content (UGC), φίλη μου. Ή αλλιώς, το περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες. Είτε το πιστεύεις είτε όχι, αυτό το αυθεντικό, αληθινό περιεχόμενο που προέρχεται από ανθρώπους σαν κι εμάς μπορεί να κάνει τη διαφορά. Και πίστεψέ με, αν δεν το χρησιμοποιείς ακόμα, ήρθε η ώρα να το κάνεις.
Για να τα λέμε απλά και σταράτα, το UGC σημαίνει περιεχόμενο που δημιουργούν οι χρήστες. Όχι οι επαγγελματίες δημιουργοί, όχι οι εταιρείες, αλλά οι “κανονικοί” άνθρωποι. Είναι οι φωτογραφίες που ανεβάζει κάποιος με το αγαπημένο του ρούχο, τα σχόλια που γράφει ένας πελάτης κάτω από το προϊόν σου, τα βίντεο “unboxing” στο YouTube, ακόμα και οι κριτικές στο TripAdvisor. Είναι αυτό που λέμε, περιεχόμενο “αληθινό” και όχι “επεξεργασμένο”.
Λοιπόν, κράτα σημειώσεις, γιατί αυτά που θα σου πω είναι βασικά:
Το UGC είναι παντού γύρω μας. Εδώ είναι μερικά παραδείγματα που ίσως έχεις ήδη δει:
Πάμε τώρα στο πρακτικό κομμάτι. Πώς το κάνεις όλο αυτό να δουλέψει για εσένα;
Να θυμάσαι: Το UGC έχει πολλά καλά, αλλά θέλει και σωστή διαχείριση. Τι πρέπει να προσέχεις;
Αν όλα αυτά σου φαίνονται λίγο χαοτικά, μην αγχώνεσαι. Έχω δημιουργήσει δύο οδηγούς που θα σου λύσουν τα χέρια:
Και το καλύτερο; Μπορείς να τα βρεις εδώ.
Το UGC δεν είναι απλά τάση. Είναι ο τρόπος να χτίσεις εμπιστοσύνη, να ενισχύσεις τη σύνδεση με το κοινό σου και να δημιουργήσεις περιεχόμενο που μιλάει τη γλώσσα των πελατών σου. Οπότε, τι λες; Ξεκινάμε;
Η Γεωργία είναι εξαιρετική σε αυτό που κάνει. Έχει πάθος, όρεξη και είναι πάντα ένα βήμα μπροστά σε ότι αφορά τα social media και το digital marketing γενικότερα.
Πάντα θα είναι εκεί για να σε καθοδηγήσει και να λύσει κάθε σου απορία!
Ήταν μία ολοκληρωμένη συμβουλευτική και μου έλυσες κάθε απορία που είχα. Σίγουρα θα ήθελα να τα ξανά πούμε.
© 2023 All Rights Reserved kagiannig.gr | Powered by Project57